۱۳۸۷ خرداد ۲۵, شنبه

پاسخی برای سوالات بي پاسخ



ممنوعه ها

در اينجا تصميم دارم به سوالات بی پاسخی كه به ذهن تك تك شما گاه و بيگاه خطور ميكند بپردازم. هرچنددرگذشته حتی جرات فكركردن به اين مسائل هم وجودنداشت اما حالا ديگر نميشود جلوی ذهن كنجكاو نسل ما و نسلهای بعدی را گرفت. پس فايلهای زيررابشنويد شايد برای اولين بار بتوانيد پاسخ اين سوالات بيجواب ر ا بگيريد...

( بازگويی مباحثه بين ابراهيم ويكتوری ( ستاره شناس) و دكتر علی جوادی ( فعال حزب كمونيست) و شهرام همايون (‌مدير تلويزيون كانال يك
.



به راستی چرا خدا با افراد بيرحم و فاسد بهتر كنار ميايد؟ چرا مثلا رفستجانی راحت مال مردم را ميخورد و الله به راحتی چشمش را ميبندد؟ مگر حق الناس را ميشود بخشيد؟ اين عدل خداست؟

پروسه بوجود آمدن خدا برطبق تاريخ – رضا فاضلی
.
پروسه بوجود آمدن انجيل و مسيحيت - رضا فاضلی (NEW)




باز هم تلنگری به قرآن


.

اكتشافات اخير باستانشناسان بر ضد اديان و كنب آسمانی – رضا فاضلی

.

آيا قرآن در لوح محفوظ و نزد خدا بوده است؟ - رضا فاضلی

.





ماجرای شنيدنی آدم و حوا طبق كنب مقدس از زبان رضا فاضلی
.
( بسيار خنده دار است و از طرفی هم بسيار گريه دار!!!!)







وباز هم جهنم!!!...



و در پايان باز هم از ماجراهای اكشن درون جهنم بشنويد تا ببينيد چه چيزی در انتظار شماست بخصوص با خواندن اين سايت رفتنتان به جهنم قطعی است پس جلوجلو بهتر است اينهارابشنويد تا آنجا غافلگير نشويد...

توصيف خدای مهربان از جهنم – رضا فاضلی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.من تازه وبلاگت رو دیدم ومطالبشم تازه دیدم،راستش می خوام یکم مفصل باهات حرف بزنم.
باخوندن مطالبی که نوشته بودی،واقعاًمتاسف شدم،نه برای تو،بلکه برای خودم وتمام کسایی که خودشون رو مسلمون میدونن،تأسف برای این که باعث شدیم آدمای دیگه از اسلام یک هیولا،یه چهره ی کاذب وحشتناک بسازن.من اینا رو نمی نویسم که نصیحتت کنم،چون نه خودم اون قد مسلمون کاملی هستم که بتونم واقعیت اسلام روبهت بگم،نه این که اهل موعظه هستم،فقط خواستم نظرم رو بدم تابری وبادقت بیش تری درباره ی اسلام مطالعه کنی نه صرفاًازروی رفتار آخوندایی که مصداق واقعی عالمای بی عملن(البته اگه علمی نسبت به اسلام داشته باشن وصرفاًبه خاطر پول عمامه پوش نشده باشن).از یه طرف بهت حق میدم که چنین تفکری داشته باشی،البته این به معنی تصدیق حرفات نیست بلکه کاملاًهم با حرفات در مورد خداواسلام مخالفم،اگه میگم بهت حق میدم از این جهت که تو فقط رفتارآخوندای دوروبرت رو ملاک قرار میدی،آخوندایی که ظاهراًمسلمون کاملاً،ولی در واقع از قوانین اسلام هرچی روکه بخوان برای مردم میگن،ومردم هم متأسفانه خودشون دنبال واقعیت نمیرن،واصلاًزحمت دونستن حقیقت رو به خودشون نمیدن،اون وقت اگه بلایی سرشون اومدمیگن اسلام این طوری گفته بود،وهیچ وقت به خودشون نمیگم که کی مارفتیم سراغ کتاب خدا،کی رفتیم سراغ اسلامی که همش ازش حرف میزنیم،هیچ وقت باخودشون نمیگن که ما این حرفا واین کارا رو فقط وفقط از زبون یه آخوند-کسی که بهش میگین مرجع تقلید_شنیدیم.
امیدوارم که جزو این مردم نبوده باشی،ولی هرچه که بیش تر به مطالبت فکر می کنم،بیش تر اطمینان پیدا می کنم که فقط از رو گفتار و رفتارآخوندا داری درباره ی اسلام قضاوت می کنی.
از یه طرف بهت حق دادم،ولی از یه جهت دیگه بهت حق نمیدم؛به خاطرهمونایی که گفتم،به خاطر این که خیلی زود قضاوت کردی،به خاطر این که اصلاً نگشتی،نگشتی که ببینی همین اسلام بود که برابری وبرادری رومطرح کرداونم زمانی که آدمای قدرتمند،آدمای ضعیف رو به بردگی می گرفتن،این اسلام همونیه که بین سفید وسیاه فرق نذاشت،همونیه که میگه ضعیف وقوی باید حقوق مساوی داشته باشن.
خدانیاز نداره که مارو امتحان کنه تابدونه کدوم بندش خوبه،چون برای اون از اولشم معلومه که بندش چه جوریه،اگه خداوند مارو امتحان می کنه فقط به این خاطر که به مابفهمونه که ما کی هستیم،که فردا طلب کار نشیم که چرا امتحان نگرفته بهمون نمره دادی.
امیدوارم تااین جای حرفام رو درک کرده باشی.درسته مطالبم پراکنده بود،ولی ازت یه خواهشی دارم یه بار دیگه به درونت رجوع کن،یه بار دیگه قضاوتی رو که کردی بررسی کن،اون وقت با خودت و با وجدانت روراست باش وتصمیم بگیر.
اگرمخواستی که در این مورد بیش تر صحبت کنی،تو وبلاگت بنویس تاایمیلم روبرات بفرستم.
برات دعامی کنم گشوده شدن درگاه هدایت ورحمت الهی رو واینو بدون که خداوند همیشه به بندهاش فرصت جبران رو میده.