۱۳۸۷ خرداد ۱۲, یکشنبه

آخوندولوﮊی!!


اثبات بی اعتقادی آخوند به روز قيامت




آخوندها چه اسلامی چه مسيحی و ... تمايل عجيبی به خون دارند! نياز نيست به تاريخ سراسر جنايت روحانيون رجوع كنيم. اگر به روضه ها و متن آنها( بخصوص روضه امام حسين ) توجه كنيد براحتی پی به روان بيمار و ساديست روحانيون و تمايل خطرناكشان به خون خواهيدبرد :

روضه امام حسين و ارتباط آن با ساديسم آخوند – رضا فاضلی


آيا فكرميكنيد آخوندها به خدا اعتقاددارند؟
.
آيا اگر رفسنجانی به خدا اعتقادداشت جرات ميكرد اينهمه از مردم بدزدد يا بكشد؟
آيا اگر خمينی به روز قيامت اعتقادداشت به خودش اجازه اينهمه جنايت ميداد؟
آيا خامنه ای بااين كارنامه سياه هيچوقت فكرنكرده كه اگر روز جزايی باشد عاقبتش چه خواهدشد؟

جواب اين سوالها ساده است.فايل زيرراگوش دهيد تا به جواب برسيد...

دلايل بی اعتقادی آخوندها به خدا و دين – رضا فاضلی

آخوندها خودشان ميدانند كه اين حرفها همه پوچ است. نه بهشتی هست نه جهنمی...
بهمين دليل هم هست كه به راحتی به هر فسادی دست ميزنند و اين دكان دين را فقط برای سركيسه كردن مردم نگاه داشته اند.

بياييد فكركنيم...

هركس كه درمورد هر دينی شروع به تحقيق كند دير يا زود به نتيجه ميرسد كه از سرتاپای آن دروغ است و بسياری از مسلمانان و مسيحيان و يهوديان از جمله خود من به همين ترتيب بی دين شدند.

حالا شما فكرميكنيد آخوندها كه خودشان در بطن اين مرداب هستند و از نزديك باآن سروكاردارند به اين نتيجه نرسيده اند؟

دقيقا به همين دليل است كه اين موجودات كثيف با هر پيشرفت علمی مخالفند چون اينها با تحميق مردم و نادان نگاه داشته شدن مردم و معتقد نگاهداشتن مردم به مذهب است كه ميتوانند به چاپيدن و مفت خواری ادامه دهند. خودشان بهتراز هركس ميدانند كه هرچه مردم آگاهتر شوند بيشتر از دين و مذهب دور ميشوند و دكان آنها تخته خواهدشد.
و اينهم يك نمونه جالب در تاريخ ايران درمورد مخالفت دايناسورهای اسلامی با قطار و تلفن!!!

فتوای تاريخی و اسلامی : خطوط نلگراف ، جن دارد!!!! (بسيارشنيدنی)





و در پايان بايد ديد كه آيا:


آيا اسلام واقعی با اسلام جمهوری اسلامی فرق دارد؟- رضا فاضلی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من تو وبلاگ نويسي بي شعورتر از شما نديده ام
اگر چه من خودم خيلي اهل نماز و روزه نيستم ولي اعتقادات ديگران برام مهمه
شما بجاي وب نوشتن بهتر برين تو روستايتون حيوان بچرانيد چون ادبياتتون بدرد همان جا مي خوره
اميد از اصفهان

ناشناس گفت...

دوست عزيز احترام به عقايد ديگران خيلي مهمه!
حالا هر نوع عقيده اي كه ميخواد باشه!
احترام به كوره هاي آدم سوزي هيتلر !
احترام به گاوپرستي هنديها!
احترام به جنايات صدام!
احترام به تجاوز به دختران اعدامي در شب پيش از اعدام!
احترام به قتل عام مردم طبرستان به دستور امامان شيعه!
احترام به عقايد تروريستي مجاهدين خلق!
احترام به سياست استعمارطلبانه انگليس!
احترام به همخوابگي با زن شوهر داري كه به اسارت مسلمان در آمده!
احترام به فتواي خميني در مورد اعدام هزاران هموطن ما!
وووووووووووو
به قول اميد از اصفهان بايد به عقايد ديگران احترام گذاشت!!!

اينو حتما" يادت بمونه!

ناشناس گفت...

حیف است که انسانها ارزش والای خود را برای این چرندیات صهزینه کنند. بالاخص شما دوست گرامی . نویسنده همین مطلب.
اینو بدون که ارزشت اونقد بالاست که شیطون نمیذاره یک ذره از ارزشتو ببینی.
برادر عزیز: تاجایی که من میدونم علت اصلی اختلافات ایالات متحده برمیگردد به همین پیشرفتهای سریع علمی ایران. بالاخص در بحث هسته ای وفناوری نانو وهوا فضاوغیره
آیا بازم ادعا میکنید آخوندا با پیشرفت علم مخالفن؟
رهبر مسلمانان میگوید: علم را پیدا کنید ولو در دورترین جاها باشد.
چرا چشمهای خودرا برروی حقیقت میبندید.
چشمهاراباید شست, جور دیگر باید دید.

ناشناس گفت...

آقانیانی که ازدین خشتون میاد و عادت به سواری دادن کردید چرا اینجا میاید و برعلیه الله بیشعور و بی کفایتتون به اسم احترام به عقیده عقده گشایی میکنید وقتی اسلام به هیچ عقیده و آیین و مذهبی احترام نمیگذاره من هم ازسرتا ته این دین احمقانه و سراسر دروغ و جفنگ را به باد نقد تمسخر و هزل میگیرم تو گه میخوری پاتا میگذاری اینجا همونجوری که محمد گفت گه میخورید از دین برگردید تو میخوری تو این وبلاگ نظر بدی همونجوری که خمینی گفت هرکی ضد اسلامه و عقیده دیگه ای داره باید اعدام بشه تو گه میخوری به من میگی توهین نکن امام تو حضرت تو الله تو اصلن چه تعفنی هستند که من واسه اونها 4کلکهبیشتر تایپ کنم به الله تو به امامان تو به رسوالان تو به فرق شکافته علی تو به دست بریده عباس تو من نه سگ رید و تو گه میخوری به من بگی به اسلام توهین نکن اسلام به من و امثال من کم توهینت نکرده که من از اسلام منی مقدس شده تازینامه(قرآن)گنداب شریعت اهل بیت و فکر کرم خورده رهبرتو توهین نکنم
و تو گه خواهی خورد اگر گویی اسلام دینی خوب است همون جور که دارن توی مملکت خودت به اسم حسین و امام زمان سواری میگیرن امامی که اصلا وجود نداره خدایی که بود و نبودش فرقی نمیکنه داری گه اسلامی را میخوری و خودت خبر نداری ببعبی بگو بببببببع