۱۳۸۷ خرداد ۲۶, یکشنبه

منشا تولید عاشورای حسینی !

ناشنیده هایی از مراسم شرم آور ماه محرم

.









هیچ میدانید مراسم عاشورا را آخوندهای لبنانی به ایران آوردند؟
برای آنکه این مراسم وحشیانه و این دکان آخوندها را ریشه یابی کنیم بهتر دیدم ابتدا برای دوستانی که میخواهند تاریخچه این عزاداری شرم آور را بدانند فایلی را قراردهم که پس از شنیدن آن متوجه خواهید شد چرا شاه اسماعیل صفوی را مورخین با روح الله خمینی مقایسه میکنند:



دلایل پیدایش شیعه در ایران توسط شاه اسماعیل صفوی – رضا فاضلی
(به شباهتهای شاه اسماعیل صفوی و روح الله خمینی دجال خوب دقت کنید)
.
شاه اسماعیل جهت تثبیت قدرت مذهبی خود در جامعه تصمیم گرفت با وارد کردن آخوندهای جبل عامل لبنان به ایران شیعه را رواج دهد و بتواند باقیمانده دشمنانش را به بهانه مخالفت با دینش سرکوب کند.

.
ماجرای بوجودآوردن تعزیه خوانی و مراسم عاشورا – رضا فاضلی
.
بحث و جدل امام حسین و فرشته ها به روایت علامه مجلسی – رضا فاضلی

.

و اما جدیدترین فایلهای صوتی از بهرام مشیری در مورد امام حسین:

.
سند ایران بنام امام حسین! - بهرام مشیری
.
ایران را "حسین حسین" نگه داشته است! - بهرام مشیری

۵ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر خميني و درود بر روح پاكش

لعنت به هر چه لات و بي بند وبار است

http://afterwar.blogfa.com/

ناشناس گفت...

درود بر شما...

بلاگ بسیار زیبایی دارید، پبروز باشید..

ناشناس گفت...

درود بر شما هم میهن گرامی

قرن هاست که دامان خرد پاک ما با خرافه هایی بی شرمانه لکه دار گشته و بر روی ذهن بیدارمان گرد و غباری از خرافات نشسته است ! میهن آریایی ما از این خرافات که با نام دین به خوردمان می دهند لطماتی جبران ناپذیر خورده و زندگانی کسانی همچون من و تو را تباه ساخته و به جای " زندگی " آموزش " مردگی " به ما می دهند ! بازنمود و بررسی این خرافات و رهایی از آن ها وظیفه ی خطیر هر ایرانی پاک نهاد است . بدین منظور وبلاگی تحت عنوان " ستیز با خرافات " ساخته و پرداخته ایم و چون در ابتدای این مسیر هستیم نیاز به یاری و پشتیبانی شما عزیزان داریم . شایسته است که به وبلاگ ما قدم رنجه فرمایید و با ذهنی بیدار و به دور از هر گونه تعصب به مطالعه ی مطالب آن بپردازید . اگر آن را با خرد خود هماهنگ یافتید بپذیرید و اگر نیافتید بر قدرت ایمان خود بیفزایید ! ضمنا برای آشنایی هر چه بیشتر خردورزان هم میهنمان از شما تقاضای تبادل لینک داریم . برای آن که شما نیز در این مسیر دشوار و هدف ارزشمند همپای ما باشید امید آن داریم که به این تقاضای ما لبیک گفته و به وظیفه ی ملی - میهنی خود عمل نمایید . از همه ی بازدیدگنندگان وبلاگ ارزنده ی شما نیز دعوت می نماییم که از وبلاگ " ستیز با خرافات " دیدن نمایند . اگر مایل به تبادل لینک بودید کافی است که ما را در جریان بگذارید تا لینک شما نیز افزوده گردد .

به امید رهایی ایرانی از قید خرافات و داشتن ایرانی آباد و آزاد

به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم؟!

و در پایان به دور از قصد هر گونه توهین می گویم :
ایرانی ! گوسفند مباش !

بدرود

سفید ... سیاه گفت...

باید شاشید در اسلام ناااااااااااب محمدی
دوست عزیز لینکت کردم...
اگه دوست داشتی منو لینک کن

ناشناس گفت...

کس ننت حروم زاده ی ولد زنا مادر جنده کس کش پدر کیرم دهن اون ننه ی حروم زادت که تو رو پس انداخت از کونش لاشی صفت بی پدر ننت هر شب خونه ی ماست کس کش پدر.