۱۳۸۷ خرداد ۱۱, شنبه

«هشداری به آقای علی خامنه ای(علي شيره اي) و دست یارانشان»


دبيرخانه رضا پهلوي
پیام شاهزاده رضا پهلوی
چهارشنبه 1 خرداد 1387
من نیز، همانند اکثریت قاطع هم میهنانم، دیریست که حکومت جابرانه و خودکامۀ شما را بر ایران عزیز و بر مردم آزاده و شریفش، از هر نوع مشروعیت قانونی و اعتبار اخلاقی بی نصیب می دانم. چه، اگرانقلاب از رهگذر مشارکت نسنجیدۀ مردم ایران مشروعیتی داشت، با آغاز و ادامۀ حکومت ولایت فقیه، که شما و یارانتان، چون بختکی سنگین برسینۀ ایرانیان فرود آوردید، ذره ای از آن مشروعیت بر دامن به خون و فساد آلودۀ شما برجای نمانده است.

اعتبار و مشروعیت هرحکومتی تنها مشروط به تبعیتش از رای شهروندان و، مهم تر از آن، منوط به لیاقتش در برآوردن خواست های برحق و آرمان های انسانی آن هاست. حکومتی که نه پاسخگوی شهروندانش باشد و نه کارساز مشکلاتشان، همانقدر مشروع و معتبراست که حکومت بیگانگان در سرزمینی اشغال شده. کارنامۀ سیاه سی سالۀ ولایت فقیه، آقای خامنه ای، بی گمان معرف وجود و حضور چنین حکومتی در میهن عزیزماست.

دلایل بی اعتنایی حکومت شما به رای مردم ایران چنان بدیهی و بی شمارند که مشکل بتوان کسی را، در ایران یا در سراسر جهان، یافت که از آن بی خبرباشد. نزدیک به سی سال است که شما و دستیارانتان، با توسل به خشونت بی کران و تهدیدها و ترفندهای گوناگون مجال ابراز رای و اظهارنظر آزادانه را از مردم ایران سلب کرده اید و در زندانی به پهنای سرزمین بزرگ ایران نه از مطبوعاتی که خواست ها و آرای شهروندان محروم را آزادانه بازتاب دهند نشانی برجای گذاشته اید و نه از احزاب مستقلی که بتوانند گویا و مدافع منافع و مصالح طبقات گوناگون جامعه باشند.

کارگران و کارمندان ایران که در این سال های سخت و عصیان زا متحمل بیشترین محرومیت ها شده اند نه حق تشکیل سندیکاها و انجمن های خود را داشته اند و نه حتی حق تجمع و تظاهر مسالمت آمیز در اعتراض به حکومتی که چنین مصیبت ها و محرومیت هایی بر آنان تحمیل کرده است. میلیون ها دانشجوی ایرانی، این نمایندگان واقعی ملت، این سخنگویان هشیار و فرهیختۀ مردم ایران، هرگاه سخنی در بیان واقعیت های تلخ زندگی خویش، در دفاع از مصلحت میهن رنجورشان، به زبان و قلم آورند پاسخ آن تحمل شکنجه و زندان و مرگ است. همین بها را سال هاست که زنان شیردل ایران، مادران و دختران محروم وطن، نیز پرداخته اند، آن هم به اتهام حق طلبی، به گناه تجاوز از حصار و حریم قرون وسطایی، به جرم تلاش برای گسیختن زنجیرهای بندگی و حقارتی که حکومت شما بر آنان تحمیل کرده است. حتی روحانیان حق طلب نیز که به نقش شما در سست کردن اعتقادات مذهبی بخش بزرگی از مردم ایران پی برده اند اگر زبان به انتقاد و اعتراض گشایند از انتقام شما مصون نمی مانند.

تنها دو نهادی را که می توانند معرف و مترجم واقعی خواست و ارادۀ عمومی باشند، که همانا انتخابات ادواری و مجلس شوراست، به نمایشی مبتذل و فرمایشی و به ابزاری شرم آور برای فریب مردمان فرو کاسته اید. بی حضور احزاب و مطبوعات آزاد و دادگستری مستقل، مردم ایران همانقدر از انتخابات شما بهره برده اند که مردم اتحاد جماهیر شوروی سابق از انتخابات نظام استالینی.

و این جاست، آقای خامنه ای، که باید به دلیل دوم سلب کامل اعتبار و مشروعیت ولایت مطلقۀ فقیه پرداخت که همانا بی کفایتی مزمن شما و پیشینیانتان در برآوردن حداقل نیازهای اقتصادی مردم ایران است. ابعاد وحشتناک این بی کفایتی به ویژه با توجه به درآمد سرشار سی سالۀ ایران از فروش نفت آشکارمی شود. به سخن دیگر، نظام ولایی شما افزون بر سلب همۀ حقوق و آزادی های مردم ایران، و علیرغم دست یافتن به ثروتی باد آورده و عظیم، ایران آباد و بالندۀ آستانۀ انقلاب اسلامی را که رشک جوامع همسایه بود به سراشیب ورشکستگی اقتصادی کشانده و مردم کوشا و مستعدش را به مصیبت های جانکاه تورم و بیکاری روزافزون دچار کرده است. در سراسر جهان، از شمار انگشتان یک دست بیشتر نیستند حکومت هایی که شهروندان خویش را، بسان حکومت شما، هم از آزادی های اساسی بشری محروم کرده باشند و هم از حداقل حقوق مادی. عجیب نیست اگر برخی از یاران معدود شما درعرصۀ بین المللی، از جمله سوریه و سودان و کرۀ شمالی، نیز در جرگۀ چنین حکومت هایی جای دارند.

اما، آقای خامنه ای، سلب حقوق و آزادی های مردم ایران و خم کردن پشتشان با سنگینی مشکلات روزافزون اقتصادی با همۀ اهمیتشان در برابر خطرها و تهدیدهایی که از سر جهل و غوغاگری متوجۀ امنیت و تمامیت ارضی میهن عزیز ما کرده اید رنگ می بازند. واقعیت مسلم آن است که سال ها پیش از تسلط شما و یارانتان بر مسند حکومت، سودای بهره جویی از اهرم مذهب برای دخالت در جوامع همسایۀ ایران مهم ترین وسوسۀ ذهنی شما بوده است. در مقدمۀ قانون اساسی جمهوری اسلامی، که «سند سلب حقوق ملت» نامی برازندۀ آن است، از چنین سودایی به صراحت سخن رفته.

تلاش شما برای حادثه آفرینی و مبارز طلبی برای تحریف افکار مردم ایران ریشه ای بس دیرینه دارد. از همان آغاز تسلط شما و یارانتان بر مسند قدرت بود که به خوار شمردن بزرگان و قهرمانان تاریخی و تحقیر آثار گرانقدر باستانی ایران پرداختید و عناد و خصومت خویش با هویت و فرهنگ کهن ایران، یعنی شالوده های استوار همبستگی هزاران سالۀ مردمانش، را تایید کردید. از همان آغاز بود که با درهم شکستن شیرازه های ارتش مجهز و مقتدر ایران و ریختن خون سردارانش، به حکومت عراق بهانه و فرصت دادید تا جسورانه بر میهن عزیز ما بتازد. از همان آغاز بود که با سرکوب اقوام گوناگون ایرانی، با تهدید و تحقیر ایرانیان پیرو مذاهبی جز تشیع، شالوده های دیرینۀ همبستگی و همزیستی میان ایرانیان را سست کردید. جنگ با عراق را، به بهای سنگین قربانی کردن صدها هزار جوان و نوجوان ایرانی و اتلاف سرمایه های بی حساب، آن هم به سودای تسلط بر عراق و رسیدن به قدس، چنان به درازا کشاندید تا ایران قربانی تجاوز، خود در نظر جهانیان و در داوری شورای امنیت سازمان ملل متحد، همتراز متجاوزان شناخته شود. با نقض یکی از کهن ترین و مسلم ترین اصول حقوق بین الملل به اشغال سفارت آمریکا و دستگیری و شکنجۀ اعضایش پرداختید، و با وادار ساختن این کشور به قطع رابطه با ایران، تنگناهای اقتصادی و سیاسی بی سابقه و پر هزینه ای برای مردم ایران به ارمغان آوردید.

با دخالت مستقیم و غیر مستقیم در امور داخلی همسایگان دور و نزدیک ایران، از جمله عراق و لبنان و فلسطین و افغانستان، و با حمایت تبلیغاتی و مالی و نظامی خود از تندروترین و خشونت گراترین دشمنان آزادی و همزیستی در این جوامع، نه تنها نام ایران عزیز را در جوامع بین المللی همنشین صفات پلیدی چون «تروریست» و «یاغی» کردید بلکه شماری بزرگ از کشورهای بزرگ و کوچک جهان را به صف دشمنانش راندید. اگر تا کنون ساده لوحانی در جهان نقش مستقیم حکومت شما را در آشوب ها و کشتارهای سرزمین های دور و نزدیک ایران نمی دیدند سخنانی که برای نخستین بار از زبان یار دیرین شما، آقای محمد خاتمی، در اعتراف بی پرده به این نقش جاری شد جای تردید برای کسی باقی نگذاشت.

اما، این همه نیز برای تحقق اهداف اصلی شما که منحرف کردن افکار مردم ایران، از راه تحریک دیگران به دشمنی با ایران و برافروختن آتش ستیز و جنگ، است کافی نبود. از همین رو، به بهانۀ دسترسی به انرژی هسته ای برای مقاصد صلح آمیز، درصدد دسترسی به سلاح های خوفناک تری برآمده اید تا بار دیگر ایران را آماج تهدید و تعرض دیگران سازید. از رهگذراصرار شما برچنین سودایی است که امروز کشور عزیزما با بحرانی بی سابقه و خطرناک روبروست؛ بحرانی که هم میهنان عزیز صلح دوست من کمترین نقشی در ایجاد آن نداشته اند.

مردم آگاه و دوراندیش ایران منفعت و مصلحت خویش را نه دخالت مسلحانه و موذیانۀ شما در سرنوشت مردم فلسطین و عراق و لبنان می بینند، نه در دشمنی شما با جوامع آزاد و پیشرفتۀ جهان و نه در اصرار دیوانه وارتان بر دست یافتن به سلاح هسته ای. مردم ایران از یاد نبرده اند که موجبات دسترسی به فنآوری و انرژی هسته ای، آن هم با موافقت و همکاری جامعۀ بین المللی، سال ها پیش از انقلاب فراهم شده بود زیرا هیچ کشوری در جهان بیمی از هدف ها و سیاست های حکومت آن روز ایران نداشت. شما و پیشینیان شما، اما، با هدف های تجاوز طلبانه و سیاست های تحریک آمیز خود نه تنها آن فضای اعتماد و تفاهم را یکسره نابود کرده اید بلکه با جهل و عمد اکثریت قریب به اتفاق دولت های جهان را از نزدیک و دور، به دشمنان ایران مبدل ساختید تا برای سرکوب هرچه بیشتر مردم آزادۀ ایران بهانۀ دیگری بیابید.

گرچه در آغاز این سخن، حکومت شما آقای خامنه ای و دستیارانتان را محروم از هر نوع اعتبار و مشروعیت در چشم هموطنانم خواندم، و بنابراین نمی بایست شما و حکومت شما را مخاطب خود سازم، اما، عشق به سرزمین پاک نیاکانم و نگرانی از سرنوشت هم میهنان محرومم مرا ناگزیر از آن می کند که به شما هشدار دهم که مسئولیت اصلی هر آسیب و خدشه ای که از سوی هر نیرو و قدرتی به تمامیت و یکپارچگی ایران عزیز، به هر گوشه ای از این سرزمین مقدس، وارد آید با شما و دستیاران شماست.

بدانید که در صورت رخ دادن فاجعه ای از اینگونه، سرنوشت شما و یارانتان بهتر از سرنوشت حاکمان خودکامه ای که در سال های اخیر بر کرسی متهمان به جنایت علیه بشریت نشستند و کیفری در خور یافتند نخواهد بود. از سرنوشت آنان اگر پند نمی گیرید، اگر آزادی و بهروزی شهروندان ایران کمترین محلی در دل و اندیشۀ شما ندارد، دستکم نگران سرزمینی باشید که در آن زاده شدید. اگر امروز که می توانید نخواهید سر به خواست های ملت دهید و به دامن بخشش بی کرانش دست آویزید، بدانید مسند قدرتی که چنین فرعون وار برآن تکیه زده اید در برابر عصیان روزافزون مردم ایران تاب نخواهد آورد، فرو خواهد شکست و شما را سرانجام بر کرسی پاسخ گویی به آنان برای محرومیت ها و مصیبت های سی ساله خواهد نشاند.

خداوند نگهدار ایران باد

رضا پهلوی
سخنان فوق العاده شنیدنی
طبق در خواست دوستان و بخاطر استقبال بیش از حد از سخنان رضا فاضلی
باتوجه به عقیده مذهبی خود گروه موردنظررا انتخاب و به سخنان گوش کنید تا موجب دردسر نشود


قابل توجه دوستان مذهبی متعصب:

محتویات جهنم و آنچه درون آن میگذرد!!!! رضا فاضلی
آیا اسلام و دموکراسی باهم جورند؟ رضا فاضلی
(Real Player)آیا اسلام "مدارا" (بقول گنجی) وجوددارد؟ رضا فاضلی
...
...
قابل توجه دوستان مذهبی غیر متعصب :
ماله کشی برروی قوانین غلط اسلام 1 بهرام مشیری
ماله کشی برروی قوانین غلط اسلام 2 بهرام مشیری
بازی با واژه در اسلام بهرام مشیری
مغالطه " خدا میفرماید " 1 بهرام مشیری
مغالطه " خدا میفرماید " 2 بهرام مشیری
مغالطه " خدا میفرماید " 3 بهرام مشیری
...
...
قابل توجه دوستان غیر مذهبی :
آیات دور از عقل در قرآن ( فایل گرافیکی)
...
وبالاخره قابل توجه همگی دوستان :
صدای مادر اکبر محمدی پس از مرگ پسرش توسط جمهوری اسلامی
...
من صدای این مادررا قبلا هم در پستهای قبلی آوردم اما اینکاررا آنقدر ادامه میدهم که طرفداران جمهوری اسلامی شاید کمی ! بخودشان بیایند ...
از روح الله تا رسول الله !
.
قبل از شروع مطلب امروز باهم صدای یک خانم را گوش میکنیم که در برنامه میزگرد آقای احمد بهارلو و استاد مشیری در صدای امریکا روی خط تلفن میاید و شروع به زدن سخنان تکان دهنده میکند...



.


بياييد پيامبرمان را بهتر بشناسيم...

حضرت محمد بيسواد بود؟!! - رضا فاضلي
.
روش پول درآوردن حضرت رسول (ص) – رضا فاضلي
.
فرستادن جبرئيل زير پتوي پيامبر اكرم درمواقع لزوم!! – رضا فاضلي
.
دليل اصلي تغيير نام عموي رسول الله به "ابوجهل" – رضا فاضلي
.
.
اینهم فایلهایی برای اثبات درستی حرفهای آن خانم :

افشاگری خود خمینی با صدای خودش در مورد ذات اسلام و نقشه هایش – بهروز صوراسرافیل و رضا فاضلی
.
عربهای لطیف و مهربان! و ذات ظریف و ملیح پیامبر اسلام !! – رضا فاضلی
.
اسلام صلح جو و قرآن پر محتوا ! و پیامبر مهربان!! – رضا فاضلی
.
افشاگری یک خانم معروف مسلمان فراری ازذات اسلام!!! – بهروز صوراسرافیل
.
نبرد خیام ، گالیله و زکریای رازی با دین – رضا فاضلی

۱۳۸۷ خرداد ۷, سه‌شنبه

جماع اسلامی ... لواط اسلامی... دخول اسلامی!!!

عربهایی كه مارا مسلمان كردند فقط يك عضو فعال در بدنشان دارند! اگر فكر ميكنيد اين عضو فعال ،‌مغزشان است بايد بگويم سخت در اشتباهيد! اگر مغزشان حتی اندكی كار ميكرد در اين همه سال يك اختراع و اكتشافی از اين قوم واپس مانده بيرون ميامد. اما از آنجاييكه تنها عضو فعالشان در ميان پاهای آنهاست ، در زندگی همه چيزشان تحت تاثير اين عضو برجسته!! قرار گرفته و از هرچيز كه باآنها صحبت كنيد آخرش به مسائل جنسی ختمش ميكنند... حتی در روابط عشقيشان هم بجز سكس و جماع و لواط و وطی(!) به هيچ چيز فكرنميكنند و روابط رومانتيك عاشقانه ، ورای شعور آنهاست.
بهمين دليل حتی دين اين موجودات نفرت انگيز هم تحت الشعاع جماع و لواط و وطی با حيوانات قرارگرفته و بعداز خشونت و قتل و غارت ، رتبه دوم در ميان بيشترين موضوعات مطرح شده در دينشان، مربوط به دخول و نحوه دخول است . همانطور كه سرسلسله آنها يعنی حضرت محمد هم طبق گواهی تاريخ از وقتی به قدرت رسيد يا درحال غارت كردن بود يا در حال دخول!!
فايلهای زير تنها بخش كوچكی از اقيانوس بيكران معرفت موجود در دين اين جانوران است:

توصيه های پيامبر اسلام به حضرت علی در مورد جهت قرارگرفتن بدن زن و مرد هنگام سكس ، شنيدن‍ی است! چه پدرزن خوبی بوده اين پيامبر ! خودش دامادش را برای دخول راهنمايی ميكرده!!.

يك آيت الله فرهيخته در رساله و سايت خودش همه گزينه های موجود برای يك مومن باتقوا را برای دخول تشريح ميكند و با آينده نگری كامل، كليه سوراخهای موجود جهت دخول را مورد بررسی عالمانه قرار ميدهند... اگر باورتان نميشود خودتان گوش كنيد....
اين آخوندهای مسلمان فكرميكنند شيطان هم مثل خودشان همه اش بفكر دخول است و درهنگام سكس هر زن و مردی فورا در محل حاضر ميشود! تا در دخول شركت كند!! احتمالا اين آخوند كثيف بيمار ، فيلمهای پورنوی دسته جمعی را زياد تماشا كرده است كه به اين خوبی سكس سه نفره را تشريح ميفرمايد...يكی نيست به اين مردك بگويد خب پس بااين حساب شيطان كه بايد درطول 24 ساعت فقط به اين و آن دخول كند!! پس كی فرصت گول زدن بشريت را خواهدداشت؟!!.

هيچوقت فكركرده ايد چرا مردها حق ورود به سفره حضرت عباس را ندارند؟! زنهای مومنه محجبه چه امر خصوصی ای با آن حضرت دارند كه مردها نبايد ببينند؟!

در اينجا يكی ديگر از علمای عظام برای مسلمين شرايط سكس با دخترباكره را تشريح ميفرمايندو همچنين شرايط ازدواج با زن شوهردار!! پس از زنا با آن زن!! توسط ايشان تشريح ميشود!!.
(هميشه در حال جماع كردن بودن)

بدنيست كه باز سری به قرآن بزنيم و قدری ازچشمه پرفضيلت آن مستفيض شويم!!!

فقط اين فايل را بشنويد تا بفهميد كه اين اعراب چه كثافتهايی بودند كه حتی به مادرشان تجاوز ميكرده اند و رسولشان را وادار به بيان چنين سخنانی در كتاب بظاهر آسمانيش كرده اند!! ..

طبق نظريه علمای! اسلام، نطفه حضرت محمد از ابتدای هستی در كره زمين وجودداشته و ماجرای سكسی اين نطفه سحرآميز!! را كه در قرآن آمده است در اين فايل خواهيد شنيد.....مسلمين عزيز ! محظوظ شديد از اينهمه كمال در دين اسلام؟؟ حال بعنوان حسن ختام و تكميل قضيه بدنيست قدری از متون سكسی تورات و قرآن را بشنويد. باشد كه رستگار گرديد!!...
پورنوگرافی در متون آسمانی

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

بمناسبت فرا رسيدن سالروز مرگ خمينی دجال

بمناسبت فرا رسيدن سالروز مرگ خمينی دجال


دراين فايل فتواهای خمينی اين هيولای روانی مسلمان را در كتابش تحريرالوسيله خواهيدشنيد و درخواهيديافت كه اين جانور و همكيشانش چقدر پست و رذل و ديو صفت هستند و به چه چيزهايی فكرميكنند. ببينيد يك مسلمان با طرز تفكر اسلامی چقدر ميتواند به درجات اخلاقی پست و پايين و كثيفی برسد كه به ذهنش سكس با طفل شيرخوار و دختران زير 9 سال خطوركند!!! البته تعجبی ندارد وقتی پيامبرشان به دختربچه 9 ساله رحم نكرد ميخواهيد پيروانش به دختربچه های زير 9 سال رحم كنند؟! خمينی اين بيمار روانی عقب مانده درسراسر عمر هربار كه دهان متعفن خودرا باز كرده و مقاديری از پـِهـِـن های موجوددر مغز گنديده اش را بيرون ريخته است بيشتر از قبل ، ابله بودن خويش را به نمايش گذاشته است . ببينيد اين موجود خرفت چه خزعبلاتی درمورد دانشگاه و فلسفه و تاريخ و رياضيات گفته است . حالا به نسلی كه اين الهه حماقت را رهبر خود خواند چه صفتی بايد داد؟ اين را به عهده شما ميگذارم... . ببينيد اين مرد روحانی ! چطور ذهن كثيفش را به معرض ديد عموم ميگذارد و اطلاعات شايانی درمورد تخليه روده در اختيار امت شهيدپرور قرار ميدهد. . . جوانهای گل ! به محاسبات اين فايل خوب دقت كنيد.ببينيد پشت پرده در دنيای سياست چه خبر است كه ما متوجه نيستيم! ... محاسبات رياضی بيان شده در اينجا بسيار بسيار شنيدنی است و پرده از راز فرستاده شدن خمينی دجال به ايران برميدارد... .


. . آخرين پيام حضرت امام خمينی از جهنم : نعوظ بالله من الشيطان الرجيم (خودمان ميدانيم " اعوذ " درسته ولی من "نعوظ" را همیشه بيشتردوست داشتم! !) اينجا رسم است که سالروز ورود هرکس به جهنم را مثل روز تولددردنيا جشن ميگيرند منتها اسمش تولد نيست بلکه اسمش تلوط است!! يعنی همه ميتوانند با آن شخص لواط کنند.اما در مورد من کمی موضوع فرق ميکرد. اين خدای عوضی چون ميدانست من توی توضيح المسائلم خيلی از وطی با حيوانات صحبت کرده ام و خيلی با حيوانات مختلف وطی کرده ام اين بود که دستورداد هرچی حيوان را توی دنيا مورد وطی قرارداده بودم آوردند و دستورفرمود که اينبار آنها مرا مورد وطی قرار دهند... البته از شما چه پنهان از بس توی‌اين بيست سالی كه به جهنم آمده ام محمدرسول الله وعلی مرا مورد لواط قرار داده اند ديگر اگر يک روز کسی با من لواط نکند حالم خراب ميشـــــَــد! به همين دليل زياد بدم نيومد. فقط نوبت خــــــــرها که شد يه کمی برام سخت بود ولی بحمدلله از اين آزمايش الهی سرفراز بيرون آمديم و آبروی اسلام حفظ شد! فکرنکنيد من کم الکی ام! من توی ۸۵ سالگی چنان لنگ و پاچه ای داشتم که امت دهنشان آب افتاده بود حتی وقتی مرده بودم ميخواستند به من تجاوز کنند. اين مانی ملعون هم عکسش را توی وبلاگ کثيفش انداخته كه ما را اين امت احمقمان لخت و عورمان كردند اون دم آخری و هيكل بلورينمان را ديد زدند و همان يه ذره آبرو هم كه داشتيم بربادشد... ولی خداييش عجب پاهای سکسی ای داشتيم الان که عکسش را نگاه ميکنم بيشتر به اين حقيقت پی ميبرم. فتبارک الله احسن الخالقين اللنگ والپاچه روح الله الموسوی الخمینی پ.ن: ولي خودمانيم ها امت! لواط وسط آتيشها چه كيفي ميدَ ه !!! اونم طرفت يه عرب حشري باشه مثل حضرت قربانش برم!

۱۳۸۷ خرداد ۴, شنبه

پيامبر رحمت و فضاحت!


حضرت محمد بدون سانسور!


برای آشنايی اوليه با شخصيت واقعی حضرت محمد ابتدا تاريخ سانسور نشده اسلام را بشنويد و پس از آنكه ماجرای پيدايش اسلام و كسترش آنرا شنيديد برای تكميل اطلاعاتتان در اين بخش جزئيات رفتار بنيانگذار اسلام را نيز از روی مستندات تاريخی بشنويد تا بفهميم كه چرا پيروان او از ابوبكر و عمر گرفته تا آخرينشان كه خمينی متعفن دجال وپيروانش ميباشند همگی دروغگو وعقب مانده و بيرحم بوده اند.



اين فايلها پاسخ بيشتر سوالات مسلمانان در مورد پيامبر اسلام را خواهدداد . ديگر تصميم با خودتان است كه پيرو آيين چنين شخصی باشيد يا نباشيد…
.
ماجرای معجزات حضرت محمد ( شق القمر و قرآن ) - رضا فاضلی
.
سخن پیامبر در مورد تبدیل شدن گناهکاران به خوک،خرس،میمون و ... – رضا فاضلی
.
سکس لذتبخش رسول خدا با عایشه 9 ساله- بهرام مشیری
.
سکس مخفیانه حضرت محمد با کنیز نا محرم و رسوایی آن - بهرام مشیری

.

معرفی يك خدای بيسواد،احمق،رذل،رياكاروضعيف از سوی محمد – رضا فاضلی
.
آيا خدا آمدن محمد را در انجيل پيش بينی كرد ؟ - رضافاضلی
.
آيا محمد واقعا صدوبيست و چهارهزارمين پيامبر بوده ؟؟ - رضا فاضلی
.
آيا واقعا جنگهای ‌محمد فقط برای دفاع از خودش بود ؟؟ - رضا فاضلی
.
زنده بگور كردن دختران – رضا فاضلی
.
آيا ميدانيد همزمان با رسول خدا و پس از او باز هم پيامبر وجودداشته؟- رضا فاضلی
.
آيا مطابق قرآن حضرت محمد به ايرانيان هم تعلق دارد يا نه؟ - رضا فاضلی
.
آيا ميدانيد حضرت محمد در معراج چقدر با خدا جدل كرد و چانه زنی كرد؟- رضا فاضلی
.
آيا معراج ميتواند واقعيت داشته باشد؟- رضا فاضلی
.
جنگ و جدل پيامبر با زنانش و دستورات تحقيرآميز الله! – رضا فاضلی
.
چرا حضرت محمد با مشروب مشكل پيدا كرد؟ – رضافاضلی
.
آيا محمد و سايرمعصومين، با مسئله "سواد " مشكل داشتند؟ - رضافاضلی
.
ماجرای آيات غرانيق و دروغگويی پيامبر اسلام – رضا فاضلی
.
چندمورد از ضدونقيض گويی و دروغهای حضرت در قرآن! – رضا فاضلی
.
تبديل برده داری و قتل به قانون آسمانی! توسط حضرت - رضافاضلی
.
دليل بی اخلاقی و دورويی پيروان محمد از ديد خواجه نصيرالدين طوسی – رضا فاضلی
.



ماجراهای روز مرگ حضرت محمد و خودكشی ِ خــر او !!! از شدت غم !! به روايت اصول كافی – رضا فاضلی

(بسيار بسيار شنيدنی و خنده دار!)
...
.
.

و اما هيجان انگيز ترين قسمت ماجرا...!!


در زير خواهيد شنيد كه چطور پيامبر اسلام حضرت محمد شخصيتهای برجسته ای را كه چون تفكر و تعقل ميكردند، نميتوانستند اسلام را گوسفندوار بپذيرند يكی پس از ديگری با سنگدلی عجيب و غريبی ميكشد! و درواقع تروريسم اسلامی را بنيان مينهد...

مورد اول "كــعب بن اشــرف" شاعر جوانی بود كه در هجو اسلام و محمد شعر ميگفت. ماجرای دلخراش كشته شدن او بدست محمد را در فايل زير خواهيدشنيد.همينطوردرادامه فايل، ماجرای كشتن "ابی سرح" را كه به قران شك آورده بود( مثل من!‌) خواهيد شنيد...


قتل كعب بن اشرف(شاعر) به شكلی فجيع و ناجوانمردانه و دلخراش توسط حضرت! – رضا فاضلی
'

شنيدنی و عبرت‌آموز


به همين شيوه حضرت محمد، پيامبر رحمت ، دستور كشتن ابوعفك (شاعر پير يهودی كه مثل كعب بن اشرف در انتقاد به محمد شعر ميگفت) ، خالدبن سفيان هذلی ( كه در نخله مردم را بر ضد محمد تحريك ميكرد ) ، سلام بن ابی الحقيق از مخالفان اسلام (مثل من!!) ، عصماء دختر مروان ( كه شاعری شجاع بود كه در انتقاد به قتل عام يهوديان و همينطور قتل ابوعفك شعر ميگفت) را به طرفداران چاقوكش خودداد . درست مثل خمينی متعفن و ساير آخوندها كه مشتی نوچه عقل باخته و احمق دورشان جمع شد و هرجنايتی را برعليه منتقدينشان توسط همين نوچه های اسلام زده بيشعورشان انجام دادند. شباهتهای تاريخی را دقت كنيد....


ترور ابوعفك ، خالدبن سفيان، سلام بن ابی الحقيق و عصماء دختر مروان بدستور محمد – رضا فاضلی


اين فقط چند مورد از جنايات و افتضاحات فراوان حضرت بود ! خبرنداشتيد اينطورنيست مسلمين عزيز؟! همانطور كه خبرنداشته ايد كه حضرت درواقع با دزدی و راهزنی اسلام را شروع كرد و يا اينكه خبر نداشته ايد اين حضرت چگونه نشست و كشته شدن 700 نفر را بدست علی (ع) نگاه كرد و يا اينكه چگونه حضرت پس از كشتار يك طايفه با دختر يكی از كشته شدگان همانشب سكس داشت!
.
نكته ای كه در تمام حركات اين مرد به چشم ميخورد ناجوانمردی و دروغ و خدعه است كه چاشنی همه تصميم گيريهايش بوده است...
.
برای شنيدن جنايات ديگر ايشان " تاريخ سانسور نشده اسلام" را كليك كنيد تا بسياری از كشتارهای دسته جمعی به دستور ايشان را كه درتاريخ ثبت شده است ملاحظه كنيد


اينها كه شنيديد كارنامه اعمال رئيس مافيا نيست!! اين همان پيامبر مملو از رحمت است كه آخوندهای روباه صفت يك عمر از خصائل نيكوی او برايمان ميگفتند و همچنان ميگويند و خواهند گفت...

قضاوت را به خود شما وا ميگذارم...

Islam Story

تاريخ سانسور نشده اسلام

By: Reza Fazeli


يك مشت گدای عرب از راه رسيدند... در ميهن پررونق ما خانه گزيدند
با روضه و با روزه در اين باغ پراز گل... چون گاو دويدند و چريدند و خزيدند



عكس منتسب به پيامبر اسلام


وقت آن رسيده كه ماجرای واقعی پيدايش اسلام را از ابتدا با مدارك تاريخی بشنويم. اين فايلهای شنيدنی شامل مطالب مستندی است كه يك عمر از ما پنهان نگاه داشته اند. سعی شده كه در اين فايلها بيشتر به نكات سانسور شده پرداخته شود .
ازهمگی شما خوانندگان عزيز خواهش ميكنم كه فايلهای صوتی اين پست را كه بسيار بسيار از نظر تاريخي ارزشمند و شنيدنی است در ميان دوستان متعصب مسلمان خود پخش كنيد و اطمينان داشته باشيد كه شنيدن فايلهای زير در بيداری هم ميهنانتان بسيار بسيار موثر خواهد بود...
.
قسمت اول : ماجرای عام الفيل از نظر تاريخی - رضا فاضلی
.
قسمت دوم: پدربزرگ های پيامبر اسلام و شجره نامه ايشان- رضا فاضلی
.
قسمت سوم: تولد پيامبر ، ماجرای "شرح صدر" و ازدواج - رضا فاضلی

( در اينجا مشخص ميشود كه مقدمات پيامبر شدن محمد چگونه فراهم ميگردد.)
.
قسمت چهارم : ادعای پيامبری ،هجرت و ماجراي "نخله" - رضا فاضلی

( در اينجا مشخص خواهد شد كه با يك خدعه از سوی رسول خدا اسلام چگونه قدرت گرفت)
.
قسمت پنجم: جنگ بدر – رضا فاضلی


(در اينجا خواهيم ديد نزول‌ آيات مربوط به غنائم جنگی چگونه نقطه عطف اسلام شد و عربها يكی پس از ديگری به چه دليل از آن پس شروع به اسلام آوردن كردند...)
.
قسمت ششم: جنگ احد و خندق - رضا فاضلی
.
قسمت هفتم : كشتار يهوديان بنی قريظه - رضا فاضلی

چهره واقعی پيامبر و چهره واقعی اسلام را در اين فايل در خواهيد يافت بخصوص به مرگ آن قهرمان زن توجه كنيد تا به احساس مردم آن زمان در مورد اسلام پی‌ببريد. ببينيد كه آيا به ياد خمينی نميافتيد؟
.

قسمت هشتم: صلح حديبيه و نارضايتی مسلمين-رضا فاضلی
.

قسمت نهم : فتح خيبر - رضا فاضلی

(كشتار بيرحمانه اهالی خيبر و زفاف پيامبر با يكی از غنائم بنام صفيه كه شوهر،برادر و پدرش در همان روز به دست مسلمين كشته شده بودند)
.

قسمت دهم: چند كشتار ديگر و فتــح مكه- رضا فاضلی

حمله پيامبر به يكی دو قبيله ديگر و ماجرای شهوت سوزان رسول به يكی از غنائم زيباروی بنام جويره! و سرانجام فتح مكه كه به راحتی و بدون خونريزی صورت گرفت و بهمين دليل پيامبر برخلاف هميشه اينبار چون خودش هم اهل همانجا بود نه تنهاآداب و رسوم آنجاراتغييرنداد بلكه آداب و رسوم آنجارا جزو اصول وفروع دين قرار داد!
.

قسمت يازدهم: روزهای مرگ پيامبر و ماجراهای شنيدنی آن-رضافاضلی
.

قسمت دوازدهم: زنان پيامبر اسلام - رضا فاضلی

در اينجا كليه زنهای محمد و چگونگی آشنايی باآنهاراخواهيدشنيد تاببينيم كه آيااين كه هميشه به ماگفته ميشدكه پيامبر از روي ترحم! و به ناچار!!! اين زنهارا به عقدخوددرمياورد حقيقت داشته يا نه

زنهای نامبرده شده در اين فايل عبارتند از : ام ايمن ، خديجه ،‌ ام هانی ، سوده ، عايشه ، حفصه ، زينب ، ام سلمه ، ريحانه ، زينب بنت جحش ، جويره ، ام حبيبه ، صفيه ، ام كلثوم ، ميـــمـــونه ، ماريه ، ام شريف…

تازه اين افراد فقط زنهای عقدی پيامبر بوده اند و چندين برابر اين افراد، كنيز در حرمسرای پيامبر وجودداشته است …

.

قسمت سيزدهم: سقيفه بنی ساعده و خلافت ابوبكر-رضافاضلی
شروع دعواها سر جانشينی رسول و چگونگی انتخاب ابوبكر در سقيفه بنی ساعده و كارهای او از جمله بيرون كردن حضرت فاطمه از باغ فدك ،‌كشتار افراديكه در پی مرگ محمد شروع به خروج از اسلام كردند توسط خالدبن وليد و خونريزيها وجنايات وحشيانه خالدبن وليد
.

قسمت چهاردهم: جنگ با شام و آغاز خلافت عمر-رضافاضلی
شامل تشريح شخصيت عمر و بخصوص توصيف شنيدنی و سـكــســـی علامه مجلسی از عمر بن خطاب
.

قسمت پانزدهم: سلسله ساسانيان و عامل اصلی حمله اعراب- رضا فاضلی

در اينجا قسمتی از اشتباهات دولت ساسانی را خواهيد شنيد كه موجبات حمله اعراب را فراهم آورد از جمله ضعفی كه در برابر حملات جسته گريخته ابن حارثه نشان داده شد و باعث وقيح شدن اعراب گشت.در قسمت نوزدهم نيز دلايل پيروزی اعراب بطور كامل ريشه يابی خواهدشد.
.

قسمت شانزدهم: نبرد قادسيه و جزئيات رويدادهايش- رضا فاضلی

در اينجا ماجراهای اتفاق افتاده در قادسيه و دليل پيروزی لشكر كثيف اعراب را خواهيدشنيد
.

قسمت هفدهم: نامه نگاری بين عمربن خطاب و يزدگرد ساسانی- رضا فاضلی

پس از شكست قادسيه ، عمربن خطاب اين اجازه را بخود ميدهد كه به رسم محمد نامه ای به شاه ساسانی بنويسد و وی را به اسلام اجباری دعوت كرده و شرط و شروط احمقانه ای مطرح كند.در اينجا متن نامه عمر و متن پاسخ يزدگرد به وی را خواهيد شنيد.

.
قسمت هجدهم:تسخير تيسفون ( مدائن ) و غارتگريها و خونريزيهای اعراب از ايرانيها- رضا فاضلی
عربهای نفرت آور بدستور عمر كه نامه نگاريش با يزدگرد بی نتيجه مانده بود مجددا حمله را ابنبار به تيسفون آغاز كردند و آنچنان وحشيانه خون ايرانیها را ريختند كه حتی شنيدن آن در اين فايل مطمئنا ناراحتتان خواهدكرد و علاوه بر آنچه كه از آثار تاريخيمان دزديدند (از جمله درفش كاويانی و فرش بهارستان و …كه مفصلا توضيح داده شده ) از آنجاييكه اين مسلمانان متعفن عرب و رهبر تهي مغزشان عمربن خطاب فقط قرآن را بعنوان كتاب ميشناختند هرچه كتاب از قرون گذشته در كتابخانه ها بود سوزاندند و كه دلايل اسلاميشان نيز در اين فايل آورده شده است.
.
قسمت نوزدهم:قتل يزدگرد و ريشه يابی آن ( مقايسه سقوط سلسله ساسانی و سلسله پهلوی) – رضا فاضلی
يزدگردكه پس از سقوط تيسفون فراری و مورد خيانت بسيار واقع شد تااينكه سرانجام تنها ماند و بقتل رسيد. دليل حمايت ضعيف مردم از يزدگرد با دليل خيانت مردم به محمدرضا شاه در اين فايل مقايسه و نقش آخوندها در اين دو برهه تاريخی ايران ريشه يابی شده است كه بسيار شنيدنی است. بيدليل نيست كه ورود خمينی كثيف به ايران را قادسيه دوم يا حمله دوم اعراب ناميده اند.
( در پايان اين فايل دروغ بزرگ تاريخی در مورد دخترخيالی يزدگرد كه در واقع وجودخارجی نداشته فاش ميگردد. تاريخ نشان داده كه يزدگرد جوانی بود كه 6 ماه از به روی كارآمدنش توسط آخوندهای زرتشتی ميگذشت و حتی فرصت ازدواج نيافت چه برسد به داشتن دختری كه به سن ازدواج رسيده باشد كه بخواهد باامام حسين ازدواج كند!!!)
.
قسمت بيستم: ورود خونبار اسلام از شهری به شهر ديگر و ادامه قتل عام اسلامی تا فتح كامل ايران– رضا فاضلی
پس از سقوط تيسفون ، اعراب به شهرهای ديگر يكی پس از ديگری وارد شدند و هربار با مقاومت ايرانيان در برابر پذيرفتن اسلام روبرو و بنابراين مجبور به كشتن آنها ميشدند ودر بسياری از شهرها يك نفر را زنده نگذاشتند.به بركت اسلام ، جنازه ايرانيان زمين شهرها را فرش كرد و خواهيد شنيد كه چگونه فرماندهان عرب روی زمين خون راه مينداختند تا به سوگندشان عمل كرده باشند!
.


قسمت بيست و يكم : عشــره مبـشــره و ثروتهايشان!!!! – رضا فاضلی
عشره مبشره به ده نفر از نزديكان پيامبر گفته ميشود كه بگفته خود پيامبر اين ده نفر يكراست به بهشت ميروند. بهمين دليل كارنامه تك تك اين افراد دراينجا آورده شده است تا متوجه شويد كه اين ده نفر بهشتی چه افراد وارسته ای !!! بودند و چگونه بعضيهايشان به كشتن يكديگر اقدام كردند!

فقط ببينيد معيارهای پيغمبرتان چقدر جالب بوده است و طبق اين معيار ،‌ رفسنجانی هم قطعا يكراست به بهشت خواهد رفت!!
.
قسمت بيست و دوم : قتل عمَــــر و آغاز خلافت عثمان – رضا فاضلی
عمربن خطاب به دست يكی از ايرانيان شجاع بنام پيروز هلاك ميگردد كه در اينجا چگونگی اين ماجرا و روايات مربوط به آن آورده شده است.
.
قسمت بيست و سوم : قتل عثمان – رضا فاضلی
.
قسمت بيست و چهارم: 90سال خلافت امويان - رضا فاضلی
ماجرای روی كار آمدن معاويه و فرستادن سردار وحشی اسلام ، حجاج بن يوسف به ايران و خونريزی و كشتار ايرانيان و تجاوز به بچه ها و زنان ايرانی در عهد امويان را و همينطور خراج گرفتن و مُهر كردن ايرانيها در شهرهای تسليم شده را خواهيد شنيد. در اين جهنم اسلامی ، ابومسلم خراسانی بر عليه اعراب به پا خاست كه نهايتا باعث برچيده شدن خلافت امويان شد.

قسمت بيست و پنجم: خلافت عباسيان و قتلهای زنجيره ای – رضا فاضلی
ابومسلم خراسانی( بهزادان) كه خودش باعث روی كار آمدن عباسيان شده بود خودش بدست دومين خليفه عباسی كشته ميشود و در پی آن قتلهای فجيع و بيرحمانه ای از سوی عباسيان بر ضد خاندان برمكی ( برامكه) كه در اصل ياور خلفای عباسی هم بوده اند آغاز ميشود كه بهتر است خودتان گوش كنيد.

قسمت بيست و ششم: قتلهای زنجيره ای دانشمندان و يزرگان ايرانی توسط عباسيان – رضا فاضلی
خاندان عباسی ‌درست مانند خمينی هر شخصيت برجسته ايرانی ای را كه باآنها همكاری كرده بود نهايتا كشت. دراين فايل ماجرای كشتن روزبه ( ابن مقفع ) ، منصور حلاج ، سرخسی ، لاهقی و ابن كيثان را آورده ايم. عامل بيشتر اين قتلهای زنجيره ای ،منصور خليفه عباسی بود كه از خونخوارترين خلفای اعراب محسوب ميشود.

قسمت بيست و هفتم : شورشهای‌ شجاعانه ايرانيان بر ضد اعراب درزمان عباسيان – رضا فاضلی
پس از كشتن ابو مسلم، شورشهای زيادی از سوی ايرانيان درگوشه و كنار شروع شد وتاقرن چهارم ادامه يافت. بطوريكه در بسياری موارد اعراب را شديدا بستوه آوردند. از جمله "به آفريد" كه دينی مشابه زرتشت را بنيان نهاد ،"خَداش" كه پيرو مزدك بود ، "سنباد" كه از دوستان ابومسلم بود و به خونخواهی او برخاست، "استادسيس" كه يك سيستانی بود و لشكری در خراسان بر ضد خليفه عباسی به راه انداخت. "هشام بن حكم خراسانی"(المقنع) كه به تبعيت از ابومسلم و تبعيت از سياه جامگان، فرقه سپيدجامگان را براه انداخت كه اين جامه سپيد نشاندهنده اعتقاد و علاقه آنها به مانويان (پيروان مانی) بود.
.
قسمت بيست و هشتم : بابك خرمدين و نبردش با اعراب و جنگهای خرمدينان و مقاومت ايرانيان در سالهای بعد- رضا فاضلی
ماجرای قيام شجاعانه بابك خرمدين بر ضد اعراب كه بشدت اين قوم كثيف را به زانو درآورد اما در نهايت خيانت يك سردار ايرانی بنام "افشين" موجب شكست وی شد و ماجرای كشتن بابك با زجر توسط خليفه عباسی نشانگر اوج كينه و عقده اعراب در برابر ايرانيهای واقعی است.
بعداز بابك هم شخصی بنام "مازيار" به دنباله روی از او قيام كرد و اينبار هم ميبينيد كه باز يك ايرانی ديگر به وی خيانت كرد و او را به چنگال خليفه انداخت.
سرانجام همانطور كه خواهيدشنيد خود افشين هم بدست خليفه عباسی كشته ميشود ( درست مثل ياران خمينی كه به دست خود وی كشته شدند ) و خليفه متعغن عرب ( معتصم ) در يك روز به سه دختر بابك خرمدين ، مازيار و افشين كه هرسه باكره بودند تجاوز ميكند و اين فاجعه را تكميل ميفرمايد!!
ببينيد جانشينان محمد چه كثافتهايی بوده اند ... فقط بشنويد و درس بگيريد...
در آخر اين فايل خلاصه ای از مقاومت مردم ايران در سالهای بعد از بابك را در برابر نفوذ اسلام خواهيد شنيد.


خوشحالم كه توانستم اين تاريخ سانسور نشده اسلام و ورودش به ايران را بصورت يك سری فايل صوتی كاملا مستند و معتبربا ذكر منبع از زبان آقای فاضلی عزيزم در اينجا قرار دهم تا نسل جوان بخواند و بداند كه ماجرا چه بوده است...
به اميد رهايی هرچه سريعتر از اين دين مبين!!!